Selasa, 17 Januari 2012

tAhuN bAru~~


aku berblog lg..
kali nier aku sjer jer nk menaip..enth apo yg aku nk menaip pon aku x thu..
em..diam x diam kter da nk abis duduk kt buln januari nier.. rase kejap sngt mase 2 bgerak..mgkin mase taun 2012 nier blari kot..bukan nyer bgerak..hahaha..
kadang2 aku rase cam mls nk msok taun bru nier pon ad..yelh..mkin lme kter mkin tua kn..2 yg aku xnk 2..aku nk mude sntiase..BOLEH K??hahaha...2 smua anggan2 yg xkn dpt dicapai kn..em..hope taun bru akn lbih bermakne tok aku..
kt sini aku nk cite loo skit ..pcl bnce yg aku x ske..bkn x ske apo..but jnis aku..aku x ske klo owg mniru aku..x kisah loo dri segi apo..but klo kes study 2 aku leh time lh kan..x slh kalo kite murah rezeki dlm pljran..kan3..kakaaka..
salh 1 bnde yg aku pling x suke..ble owg tiru apo yg aku wat..cam cntoh nyer..aku pkai bju cam nier..yg si polan nier pon nk gak loo ikot..ble aku pkai brang2 jnis2 cam nier..si polan nier pon nk gak cam 2..ble aku wat rmbot cam 2..si polan nier pon nk gak gaye cam 2...
cukup2 lh 2..msing2 ad style msing2..x perlu lh nk ikot owg sngt..untk apo??MENJADI DIRI SENDIRI LEBIH BAGUS LAH WEI!!
aku bkn nyer nk slh kn 100% kt kowg2..but..cer kowg pkir lh blik ok..sape yg skit aty ble tgk apo yg kter buat ..kiter pkai..smua kne CILOK.. x ke kowg panas??so..pikir lh sblm buat ok...
DADA..  +____+

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

jom follow aku