Khamis, 9 Februari 2012

kEnaLan yG peRfeCt~~ haNye 'DIA'


New post
new post

assalamualaikum~~  ^___^
aku buat post yg bru lg..lg dan lagi..
ape yg aku nk menaip hari nier??
aku pon x berape nak pasti..
kakakakakaka..
ok lh..
kali nier aku nk cite skit pasal..
PEKENALAN..

kite smua punye kenalan kn..
mcm2 jenis yg kter jumper..ad yg O.K ..ad pulak yg K.O .
nier lh topik yg aku nk taip kan..

kali nier tgerak aty aku nk taip n kongsi kn kt kowg psal pekenalan..
firstly aku nk say..aku nier bkn nyer kenalan yg perfect..
dan aku tak pon carik yg perfect..
coz aku thu..semua yg tercipta dan diciptakn..
tak perfect..
se perfect penciptanyer <DIA TUHAN YG SATU>..

semua yg dcipta punyer kelemahan ..cume yg menbezakannyer..
jenis kelemahan n tahap kelemahan itu..
seperti aku..
aku still punyer kelemahan ..
wlau mcm ane skali pun aku sorok kn..pasty akn terjmpe..tekeluar..tenmpak..
n mcm2 te lagi lh ..
tpi klemahan itu dpt didperbaiki..
kan..kan..kan..

same juge kamu..kamu dan juge kamu..
x perlu lh kter menunding jari 2 pade owg len..
bediri mengadap cermin..pandang tepat kcermin..
jari 2 milik kter..
hak kter..
so..jge n gne kn nyer tok kbaikan..
bkn untuk mengaib kn..

hope kowg yg membace fham lh ape maksud aku..

perfect..perfect..n perfect..!!
knp kter msty nk yg perfect!!
untuk ape??
kowg dpt ape bile dpt yg perfect??
kowg bangge ble dpt knalan yg perfect??
kowg megah k??
kowg bhgia k??

hello kwan, rakan, teman dan sahabat..
she or he just kenalan jer thu x??
mmg x slah untuk memilh ..
plih memilih mmg elok..
tpi kalo nk plih 2..
please lh..carik yg btl2..
bkn nyer jenis kenalan yg makan kenalan nyer balik..
mmg x dinafikan first pknalan indah..xde masalh..
bahgia tanpe helah..
but ingt..
x smua knalan kter..kter leh bce dier..leh thu dier..leh selami dier..
jgnlah kowg jdi kn dri nier mangse..
jgnlah memperbodoh kn dri nier tiap mase..
pilih kenalan bialah berpade pade..

okey lh...da pnjang lebar aku manaip nia...
kowg pon da bosankn bce...
kakakaka..
cowi lh ye...
aku bkn ape..aku just nk sedar kn jer..
owg yg ad kt sekeliling aku..
aku cyg kowg..but aku x thu nk tnjok kn cam ane..
nk bg thu cam ane..
dri snier jer lh aku blh tnjok kn yg aku cyg kn kowg..
k...last pesanan aku..
nk carik boleh..
but jgn carik sngt..
nk  perfect boleh..
but bkn yg perfect sngt..
sbb yg perfect hanya 'DIA'..

wasalam..jmper lg nnty..  ^^,)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

jom follow aku