Khamis, 16 Februari 2012

mY pEnGarAng JaNtuNg~~

ehem,,ehem..
nier topik aku nk cer tok kli nier..
msty kowg tertnyer2 kn cper yg aku mksd kn..
apo??dak nier yg kowg pikir kn??
ee claudia??
huh..kowg silap...
asyik nk citer pcl dier jer..kowg x bosan k??kakaka..
k..kli nier aku nk cite pcl cowg dak comel..
comel sngt2...
aku pon kalah wei...
em...
kowg nk sngt k thu cper yg aku mksodkn??
ok...aku bg petunjok skit..
dier girl...
comel....sngt comel..sngt2 comel..
manjer..kelakar..
cerdik..pintar..pandai..
huh...bleh dikatekn smua yg baik2 dier si comel nier ad lh..
but...
dak nier ske sngt 
melawan cakap aku..bkn melawan apo..
dier ikot ,,dier dgr ,,tp kdang2 wat aku skit ati gak..
nier loo bdak yg aku maksd kn...
comel kn..comel kn..kankankankan..kan n kan..
kowg gram x tgk dier..huh..geram??cam 2 jgak loo aku..
nur adisya binti sapian..
nier loo nme dak kecik nier yg slalu wat aku x keruan..
nier adix aku yg pling kecix..
yg pling nkal..
yg pling manjer..
yg pling degil..
n mcm2 yg pling lg lh..
kakakakakakakakakakakakakakakakakakaakaka...

k..aku tulis pcl dak kecik nier bsebab..
apo lg klo bkn sbb gindu yg teramat kn...huh..
dier tahun nier da msok 5taun..
dier da msok pra sek..
em..tringin nk anta dier g sek..but apo loo daye ..
aku jauh dri dier..
aku ingt lg time akq2 dier nk g sek...
dier loo yg pling sbok..cam dier yg nk g sek..
dier yg pling awl bgn..
dier lh yg pling awl siap..<mandy,pkai bju-bju biase jer,kasot-bkn ksot but sliper crob jer>
huh...beria sngt time 2..tp taun nier xthu loo dier..
berminat tau x g sek..

k lah..aku xnk cer pnjang..jom skodeng pic dak comel nier..jommmmmmmmmmmmmmm~~

nier time aku bwak dier g tman rekriasi..xthu loo cper dak laki 2..top2 da jd mmber dak comel nier jer..


hah..yg nier pulak time aku bwak dier kt MP<mahkota parade>..sonok sngt dier..

oppppppppppppss....
seblm aku terlupe..skunk nier hair adik aku nier da pndek..
n tok pngetahuan kowg..
dier nier da mcam laki...
ad yg ble da bsau nan dier jd pengkix lak..
kowg x cye ..ok..tgk pic sterus nyer..

hah cam jantan x???kan...betul kn aku say td..
n dier nier paling suke baju bola..huh..
nier kes bapak aku yg ajak..bkn aku ok..

yg nier pic gedix2 dier..tabiat dier nier ske sngt ambik pic nan muke 10sen..
but tetp comel..
kan300x...


n nier pic terakhir yg aku nk tnjok kn...
hah...tgk btl x aku say dier ske wat mke..
nier loo yg buat aku btl2 gram kt dier...

##misskamosngt2lhsyah.. <3
nnty aku blik aku nk plok cium ko puas2...
ok..ko tgu aku blik.. 

k..sekian tok ari nier.. ^___^




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

jom follow aku